tirsdag 9. februar 2010

Solstrålen vår !

I mangel på sola på himmelen, får jeg trøste meg med familiens minste (og kanskje største ) sol .
Leon har blitt 6,5 mnd og er ingen baby lenger. Heldige er vi som er bestemødre , jeg er like stolte av mine 4 barnebarn, de er unike på hver sin måte.
Med 4 barn som ennå ikke har "startet", undrer jeg meg ofte på hvor mange det kan bli til slutt....tenk hvis de gjør som mora og får fem hver.....

I dag fjernet jeg stinga i hånda, så nå kan jeg snart finne frem strikkepinnene igjen, det skal bli deilig. Gidd ikke å klage på vinteren lengre....har gitt opp.......

2 kommentarer:

liven sa...

Heisann Grete
For en lite skjønning du er mormor til......heldige deg!!!
Da går det på frem nå da....og mot vår går vi også!! Selv om her er fem minus ute nå...
ha det fint grete....og god bedring med armen

Anonym sa...

Ja, har resignert jeg, også - når det gjeklder vintern. Nå er det iskaldt her igjen...For en søtnos, da! Det må være deilig å kose med barnebarn - og du kan sannelig få en del av dem, ja! En berikelse, det! Fortsatt god bedring med armen, det går rette veien! Klem fra meg**