mandag 14. februar 2011

En helt vanlig 14.februar.......

Idag er det som de fleste vet (ihvertfall kvinner) valentinsdagen . For oss som har noen år på baken, er dette noe nymotens, og for en stakkars ektemann som har heller lite av det romantiske genet, ser han bare uforstående på meg når jeg nevner det sånn i forbifarten.... Snill og veldig hjelpsom er mannen i huset, men romantisk....neei... Men rett skal være rett,jeg fikk nydelige roser på morsdagen da !
Morsdagen ble feiret med nesten hele familien til kaffe og kake , og familiens storsjarmør, Leon, var både høyt og lavt og holdt alle i ånde.

Her er det tante Tonje som sjarmeres....
Jeg tar hintet...mor må begynne å bli flinkere å pynte seg, ble veldig glad for dette da :)
I dag fikk jeg pakke i posten. Etter som jeg for tiden har strikkedilla,så går jeg støtt og stadig tom for garn. Derfor hadde jeg bestillt garn til tovevotter hos Annes garn og broderi, og jeg syns det er veldig koselig at på baksiden av pakka sto det :
Koselig, ikke sant ? Så nå blir det vottestrikking på nye bambuspinner......

3 kommentarer:

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Dette nymotens romantiske er ikke noe for oss her i huset heller ;)

Å bestille av Anne's garn og broderi var jo som å få pakke fra en gammel bekjent. Skikkelig hyggelig. Det er så lite som skal til:)

liven sa...

noen flotte smykker Grete :o)
Heldige dere som skal nedover snart....og litt lunk i luften er det jo der i mars !!

Ha en fin torsdag :o)

Mettemor sa...

Fant denne siden på nettet og ble så glad når jeg leste innlegget ditt.
Så kjekt at du likte en liten hilsen på baksiden av pakken :)

Ønsker deg fortsatt en strålende dag. Hilsen fra Bergen.