tirsdag 28. desember 2010

Engler daler ned i skjul.......

Engler hører også julen til.....

Noen får meg nesten til å høre englesang....mens denne her ser ut som hun overvåker det hele, passer på oss liksom :)
Disse to ligner rampeengler....
og den blå engelen har sitt faste sted i kjøkkenvinduet....
mens denne pleier å stå på peisen.
Det er rart ,men nesten all julepynten har sine faste plasser år etter år, og når jeg driver å pakke den frem ,vet jeg alltid hvor alt skal stå. Mye av pynten begynner å bli noen år, men jeg har ikke hjerte til å kaste noe for å skifte ut til mer moderne pynt. Det er vel noe med kjent og kjær nostalgi.....

Denne julen har vært kald, så selv om vi har fyrt i ovnen som bare det, så er pledd et must i sofakroken. Derfor så passet det ekstra godt å få dette quilteteppet til jul ....
Temperaturen har vært opp i 16 minus, men nå har det blitt mer levelig ute, bare 4 -. Da er det mer temperaturer som jeg kan tåle, så idag ble det en liten luftetur...håper kneet tåler det...det får jeg vel vite i natt...hmmmmm..

Ingen kommentarer: