torsdag 14. august 2008

Litt nytt...

Når jeg er på ferie,er jeg ikke den som tråler butikker og basarer for noe å ta med hjem. Denne gangen falt blikket stadig oftere på disse putetrekkene...jeg passerte "sjappa" hver gang til og fra stranda eller sentrum av Oba.Til slutt så lovte jeg butikkeieren at jeg skulle stikke innom før ferien var over, for jeg hadde veldig lyst på noen av dem. Med en pris på 1 euro pr stk , så ble det 6 stk...ikke rådyrt akkurat.
Det fanns mer i samme serie.......
Så denne duken fann også veien i handleposen. Jeg noen få euro fattigere,men veldig fornøyd. Det samme var vel fyren i butikken som jeg sagt hei til i så mange år....endelig handel:)


Ellers så blir det ikke så mye på taxfreen, men
3 Baileys fylte kvoten.
Første gang jeg var i syden,på Mallora i
1983,så kjøpte jeg for første gang denne
kremen fra Elizabeth Arden. Siden har
det vært MIN ansiktskrem,og jeg føler meg nesten naken uten. Rådyr er den,men
helt hærlig !



3 kommentarer:

LoneK sa...

Hei vil bare ønske dere ei flott helg.

Tyrkiatekstilene var kjempeflotte!

Klæm :)

liven sa...

Hei!!
Disse putene har jeg også......
Synest de er så skjønne jeg og sååå billige!!
Ha en fin helg:O)

Zizzi Molde sa...

Hei. Takk for hyggelig hilsen på "spiserommet" vårt. Etter 6 turer til Alanya har disse putene blitt velkjente for meg og. Var på hyggelig besøk hos en venninne i går, og hun kunne fortelle at hun og familien hadde vært på besøk hos dere i oba (kari & svein)

Fortsatt god sensommer!