torsdag 11. september 2008

Nei og nei og nei og nei!

Siden humøret er litt "down" for tida, vil jeg ta utfordringen fra Nina og nevne 3 ting som garantert ikke kommer inn i mitt (vårt) hus. Det er enkelte stiler jeg ikke helt forstår at folk kan like...men heldigvis så er vi forskjellige.Retro tapet...vet ikke om jeg blir kvalm eller forvirret, en blanding tror jeg. Minner meg om den gang det var in med teakmøbler og vinyltapet, små mørke rom med mørkebrunt listverk og karmer. Uffa !
Se på det her ! Virkelig et blikkfang....men det blir ihvertfall ikke hjemme hos oss !

Leita litt på nett for å finne noe mer gyselig ,og ramlet over denne sofaen , og det er vel nettopp det jeg hadde gjort hvis jeg hadde prøvt å sette meg på denne. Helt håpløs spør dere meg ! husker ikke prisen, men det er noe med det at jo værre , jo dyrere.
Dette er absolutt ikke en lampe jeg ville hatt i stua. Se på de tynne "bena",en katastrofe for parketten eller annet tregulv.
Se det ,nå ble humøret litt bedre når jeg har humret over håpløse (i mine øyner) ting.
Skal bli artig å rusle gjennom Bloggverden for å se om det er andre også som har tatt utfordringen, som dere vet : smaken er som baken,delt.


2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Enig med deg. Dette ville ikke jeg hatt heller! Tapeten var nesten det verste.

God helg, nyt sola!

liven sa...

Uff og uff..........dette var fælt!!

Så flink du har vært å vaske vinduer!! det trengs her også du!!
Snart drar jo du avgårde igjen til Oba,memos og Mehmet:o) Allah hallah......
Hils masse nedover!! her blir det fotballtur for gutta til England!!
Oba til neste år da:o)
Har hatt det så fint her nå at det er greit nok!!

Ha en fin helg Grete:o)