mandag 25. mai 2009

Nye bilder

For å bare si det : jeg er ikke en shoppaholiker. Disse bildene fòr forbi øynene mine en dag jeg var på Plantasjen. Mange nydelige ting i samme serie , men jeg tenker nesten alltid: jeg kan kjøpe det en annen gang. Først da Nina viste meg det hun hadde kjøpt,gikk det opp for meg for et mehe jeg er....for dette er jo akkurat meg, akkurat det jeg liker ! Selvfølgelig sto vi akkurat på farten på ferie, så jeg hadde ikke tid til et nytt besøk på Plantasjen. Heldigvis så kunne Nina ta seg en tur og fikk sikret seg disse to bildene....til meg:) Skulle gjerne hatt mer i samme serie, men det er vel tvilsomt om de får inn noe mere. Skal prøve å huske det til en annen gang....Grip sjansen!
I dag har vi faktisk hatt noe overskyet vær, egentlig bare bra,for det trengtes litt rydding innendørs, noe som glatt blir oversett ved sol og fint vær. Så idag ble det husarbeid og strikking istedet for soling, samt et besøk hos min bror og svigerinne.

Håper at skyene forsvinner i morgen, da blir det vel ny runde med plukking av Springfrø i hagen...for nå skal de til pers en gang for alle.
Ha en fin tirsdag da !



Ingen kommentarer: