fredag 24. oktober 2008

Helg igjen...2mnd til jul:)


Så er det fredag igjen. Helgevasken er tatt, Thomas og Harald underholder på TV(gale menn) og jeg har hvitvin i glasset, så jeg har det igrunnen helt topp. Håper alle har det like godt som jeg.

I morgen skal vi passe barnebarna...mamma Nina skal på bryllupsfest, og jeg og gubben(bestefar) stiller som barnevakt.

Skal lage lasagne som lørdagskos...regner med at det faller i smak.

Søndag ettermiddag, etter barna er overlevert ,skal vi på boligmessa "Gjør din bolig bedre".
Tenker at det er diverse fristelser ute og går på denne messa , men jeg får nok holde meg i skinnet. Lenge siden jeg har vært på noe slikt nå, så da gubben fikk 2 gratisbilletter, så MÅ
vi bare:)

2 måneder til jul , men vil vente en stund med julestrevet, selv om den sniker seg inn i enkelte butikker nå....altfor tidlig syns jeg. Skal også stille klokka i helga , 1 time tilbake, så da blir det enda tidligere mørkt om kvelden.....MEN det er også bare 2 måneder til sola snur :)








4 kommentarer:

Anonym sa...

Boligmesse kunne jeg også ha tenkt meg - må få høre hvordan det var der? har vel kost dere med barnebarn i dag - en fin måte å tilbringe helga på:) Vinden blir sterkere og sterkere, nå er det virkelig høst. Herlig å sitte inne og høre vinden uler! Fortsatt fin helg til deg. Klemmer**

liven sa...

Hei grete:o)
du er så flink å sette sammen bildene dine du!!
du skulle tatt et kurs med meg:o)
håper du har hatt en fin dag med barnebarna og at du får se masse fint på boligmesse i morgen:o)
Her er det ruskevær.......på tide å bestille ny tur sånn at jeg har noe å glede meg til!!
Synest dette er en pyton årstid!!!!

ha en god natt.o)

Elisabeth sa...

De to månedene går fort.
Kos deg på messe i dag!

Klem!

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Jepp...nå er det bare litt under 2 mnd til jul... her har også juletingogtang kommet i en del butikker... men i år SKAL jeg ikke handle noe julepynt...kremt... har mer enn nok som det er... å så er jo barnebarna jevnlig innom på besøk - å de skal jo få røre på seg... og da gidder jeg ikke ha noe som kan ødelegges framme...
I dag har jeg hatt besøk av to små barnebarnprinsesser (2 og 4 år)... sjokoladekake ble bakt...
Men nå er de dratt - og jeg skal vaske litt, ble litt sjokolade over alt...he,he...
Den messen hadde jo vært bare topp å være på da...

Ha en koselig søndagskveld og uke...