lørdag 1. november 2008

Frost...

Så kom frosten. Pyton for meg som mistrives når gradestokken viser under 10+. Går ikke ut uten at jeg må, og lurer hver vinter på hvorfor jeg er så innmari dum som blir boende her når jeg ikke liker snø og kulde i det hele tatt.Det er ikke bare jeg som fryser,blomstene ute er heller ikke sikkert så veldig begeistret, så det ble takk og forvel til de for i år.
Da har vi nettopp begynt på november, dagene begynner å bli korte og om 14 dager forsvinner sola her hos meg og blir borte i nesten 2,5 måneder.
Ønsker alle en riktig god helg og i tilfelle glatte veier....kjør forsiktig !




3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Du blir nok boende for å være i nærheten av barn og barnebarn. Det synes jeg ikke er dumt i det hele tatt.
Håper det går bra med pasienten.

Ønsker deg ei fin helg!

liven sa...

Hei!!
Her er det frost også.......men nydelig vær!!
Nå starter måneden som jeg synest er den verste i året!!
Om å gjøre å ha ting å fylle tiden med så går den fort!!!
Så vi får fyre i ovnen og kose oss så godt vi kan Grete!!
Så får vi ta frem minnene om sommeren som var:o)

Ha en fin helg:o)

Anonym sa...

Hei Grete! Det er mange som er som deg og ikke liker denne årstiden. Jeg liker at vi har årstider - og koser meg med levende lys og vedfyring:) Frost her også, og sol fra skyfri himmel. Det er vakkert, synes jeg. Godt å være ute når frosten river i kjakene - vi er forskjellige, vi mennesker. Skjønner at dere har "hytte" i Tyrkia, når du liker høst og vinter så dårlig. Tiden fly,da - før vi vet ordet av det, er det vår igjen! Kos deg som best du kan, Grete - glad du er her inne iallefall:)