søndag 22. februar 2009

Fastelavn

Som seg hør og bør ,så bakte også jeg boller til Fastelavnsøndag. Veldig deilig med krem inni,..og veldig mye kalorier:) Det er også tradisjon å kjøpe fastelavnsris av sanitetskvinnene. Det er stas bare den ene søndagen, men man støtter jo en god sak med de 40 kronene det koster. Før så var jeg også medlem av sanitetsforeningen , og var med risbinding og festing av fjær. Var nå i grunnen koselig også det,med masse fliring og tullprat.

Sier aldri nei takk til roser,så da svigerinna mi hadde en bukett "for mye",fikk jeg disse med meg hjem fra kaffebesøket i kveld.
Her er det vinterferie i plaskregn, men håper på å få se sola snart. Håper alle får en flott uke !






3 kommentarer:

Anonym sa...

Å, disse bollene så bare SNASKENS ut! Tenk, jeg glemte hele fastelaven - ingen boller i år:-( Får ta det igjen senere. Og roser er alltid vakkert, uansett. Ha en fin mandag, Grete! Klem fra Randi**

Elisabeth sa...

Mmmm, de bollene såg gode ut.
Svigermor er med på binding av ris hvert år, så det var derfor svigerfar var sendt ut for å selge. Selv lå hun hjemme med kraftig influensa.

Klem

liven sa...

ja du måtte til med boller du også??
Full i kalorier ja... men det forsvinner fort bort med litt trim:o)
nydelige roser.....sier ikke nei takk til det!!
ha en fin uke Grete:o)