tirsdag 13. oktober 2009

Siste rosen.....

Da har jeg vel tatt inn mine siste roser i år. Etter noen netter med frost, så henger det meste med hodet (inkl. meg selv) , så det blir ikke så mye å fylle i vasene, nei heretter blir det nok kjøpblomster :)

Alltid når jeg plukker inn de siste rosene, minnes jeg en sang jeg lærte som barn .Rart med det, enkelte sanger henger igjen fra barndommen ...takket være mine foreldre som sang mye til oss barna. Noen har jeg også selv sunget for mine barn...og jeg vet at Nina synger dem for sine barn


Rosen og sommerfuglen.

1 kommentar:

liven sa...

En nydelig sang Grete!!
Det er trist å plukke den siste....lenge til ny blomstring!1
Det ene rosetreet mitt står med 16!!!!knopper.....tror nok ikke de springer ut :o(
Men nydelige dager er det her....sol og klar luft:o)

Ha en fin kveld:o)