mandag 14. desember 2009

Utfordring og latskap....

Jeg er så lat ! Sitter av og til på datan, men greier ikke å finne på noe å blogge om...helt tom. Jeg er som de fleste andre midt i "julestria"....men alt går i sirup. Før da jeg hadde 4 små som spratt rundt føttene, ja da fikk jeg saker og ting unnagjort mye raskere...sukk, kanskje det har med alder å gjøre....nytt sukk ! Det heter at en får tid til det en vil....og jeg vil egentlig ikke vaske og rydde....men jeg vil så gjerne lage et nytt innlegg i bloggen.

Fikk en utfordring fra Nina...hun i Paradiset...hun mangler ihvertfall ikke skrivelyst ! Hehe!

Så her er utfordringen jeg fikk:

3 ting jeg husker som det skulle vært igår:

Vel, jeg har fått 5 barn, og husker hver enkelt fødsel.
Det øyeblikket verden sto stille og jeg fikk en trist beskjed som fikk meg under kjellernivå.
Et magisk øyeblikk på et fortau kl 1 ei natt i -78

3 ting jeg misliker:

Urettferdighet, vinter og kulde.

3 ting jeg liker:

Fred , sol og sommer.

3 blogger jeg er innom daglig:

Nina, Liven og Hverdagsprat.

3 sanger jeg hører på fortiden:

Julesanger...og det er nok mer enn 3....

3 tv-programmer jeg følger med på:

Det må vel være håndball -VM...og annen sport.
Er en tilhenger av reality -tv.....men nå har alle tatt juleferie....
Nyheter ...litt kjedelig kanskje, men sannheten er at jeg ikke ser på en eneste av de seriene som går på noen av kanalene.

3 bloggevenner som jeg vil gi denne utfordringen til :

Tror jeg hopper over....

Syns dagene raser av gårde...10 dager til julaften. Gavene er nesten i boks, men må kjøpe inn noen blomster, både å gi bort og å pynte hjemmet vårt med. Jeg rekker vel det meste i år også, jula kommer uansett, men vi liker vel å ha det rent ,ryddig og julepyntet.



2 kommentarer:

Elin sa...

Heisann Grete !
Kjenner meg igjen i denne sirupen jeg òg !....finner på alt mulig annet enn å vaske, det er det kjedeligste jeg vet. Men jul blir det vel i år også.
Før hadde jeg tilogmed tid til å strikke og lage div. julegaver enda jeg var i jobb og hadde barna rundt beina resten av døgnet...fatter ikke.
Ønsker deg en fin førjulstid !

P.S....er innom Nina jeg også hver dag, må nok ta megen tur innom butikken hennes også snart

liven sa...

Hei Grete!
Er litt i sirupen jeg også....var mye mer effektiv før i tiden :o)
Men julen kommer den....bare jeg blir ferdig med gavene!! Og får vasket litt......
bakt har jeg heller ikke gjort.....hihi
men i dag skal jeg lage litt julesnop!! Ikke karameller....de koster mer enn de smaker :o)

Ha en fin fin dag :o)