fredag 27. august 2010

...snart september.....

Da er nok sommeren snart over...desverre . Kveldene blir mørkere og mørkere, og jeg tenker: Stopp,dette vil jeg ikke ! Jeg vil ha mer varme og flere varme dager ! Etter noen fine uker,så måtte det bare komme, regnet. Egentlig bra for mine planter , som kanskje får litt for dårlig stell, men jeg hater våt veranda og dårlig klestørk. Nå er vi tilbake dit vi var på forsommeren ,regn og sol omhverandre, jaja været det rår vi ikke over. Det er tydelig at flammentanzen begynner å ta høsten, men du verden hvor mye blomster den har hatt i år!
I august har både jeg og gubben bursdag, ikke det at vi feirer og tar helt av, men litt kake blir det for dem av ungene som har anledning å komme en tur. Gaver er ikke det helt store hos oss, men jeg fikk både roser og orkidee,og dessuten fikk jeg plukke det jeg ville inne ho Nina i Paradiset.
Jeg er VELDIG svak for rosa og roser, så valget ble deretter, med unntak av lyseblå grytekluter til mitt blå kjøkken.
Disse serviettene mente Nina var helt mamma...og hun har helt rett ! Vet ikke om jeg har råd til å bruke dem engang :)
Og så MÅ jeg bare ta med et bilde av hjerteknuseren ,Leon, som i skrivende stund koser seg i Oba, i vårt "Midt i smørøye" sammen med familien. Jeg håper alle koser seg der nede, varmt er det ihvertfall !
Ha en flott helg alle sammen og nyt de siste dagene av august !

1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulerer med dagen som har vært! Kjemepsøte ting du plukket deg ut hos Nina - hadde jeg hatt ei datter med en slik butikk, hadde jeg helt sikkert gått amok OFTE☺ Lille Leon er supersøt, så vakre øyne! Og ja, det er høst - men jeg liker den, jeg. Så vakre farger, og så koselig å sitte inne med tente lys og te i koppen. Ha en fin søndag, Grete! Klem**