søndag 30. november 2008

3o.november 2008

Så er vi kommet til 1.søndag i advent. Stjernene har kommet opp i vinduene og adventstakene lyser så fint med sine 5 el. 7 lys. For meg er adventsfarga lilla, og i år fant jeg de perfekte lys på nærbutikken, lys lilla med glitter.Jeg fant også servietter som er beregnet på adventstiden, med vers for alle fire lysene.



I dag skal vi på juletretenning sammen med resten av bygdafolket. Alltid veldig
koselig med servering av gløgg og gang rundt juletreet.

Ønsker alle en fredelig søndag !










9 kommentarer:

Anonym sa...

Det var en søt adventsstake med nydelige lys is:) Lille er fargen her i huset også - i år ble det lilla kubbelys med pynt på. Enkelt og greit. Kose deg med kuletretenning og gløgg i dag, da - høres veldig trivelig ut! Klem fra meg**

Anonym sa...

Meg igjen - ble masse skriveleifer, gitt - var på julebord i går....

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Er bare innom for å ønske deg ei super førjulstid...

Klem Mita...

Anonym sa...

Her er jeg igjen! Det er en liten ting til deg inne hos meg:)

Elisabeth sa...

Jeg elsker lilla jeg da, og dette var en fin farge på lysene. Mine er mørkere, men jeg fant dem på nærbutikken jeg også. Har jo fornyet seg på butikkfronten i Elnesvågen, men jeg trives helt klart best på Bunnpris. Kun når jeg skal handle brød at jeg går på Rema.

Kos deg i adventstiden. Klem!

liven sa...

hei!!
så fint hos deg:O)
flott pynt til advent:O)
her i huset er det hvitt i år.....lilla passer ikke så godt hos meg i år :O)
flotte kuler du har kjøpt.....og kronen din var nok fin den også!!
Noe så irriterende å bruke såååå masse penger på!!
Selv går jeg hos kiropraktor for tiden.....det merkes på lommeboken det også du!!

Ha en fin kveld og kos deg masse i adventstiden:O)
Tre uker til.....så går det mot lysere tider:O)
Da har jeg tenkt å ha lysfest i heimen:O)

Nina i Paradiset sa...

Da er vi tilbake i Paradiset hele gjengen, igjen! Heldigvis fri i mårra, og nakken kan slappe litt av... Litt glatt i dag, sjø.
Skal hilse fra Lone, var hos henne på middag i dag.
IKEA er bare genialt for disse uten kjøkkenutstyr, angrer på at jeg ikke kjøpte enda mer!!

Nei, må piske i en mann litt mat, for han har ikke spist siden frokost!!! (jobber med huset han, sjø!)
Ellers skal vi bake på tirsdag. Prøve å ikke få sagflis i deigen!!

Klem

Elisabeth sa...

Fint bilde i logoen din. Julestemning!

Gerd, p, sa...

Koselig med deg Grete,kjempesøt adventsstake.Ha ein fin førjuls tid nedom rødhugen da.Klem fra meg