lørdag 22. november 2008

Julemusikk

En måned før jul er vel passe tid til å begynne så smått å finne frem julens cd-er. En av mine favoritter er vidunderlige Josh Groban, med en stemme som kan smelte den verste musikkhater. Hans jule-cd "Noel" er virkelig verdt å høre på, så løp og kjøp ! Den gir ro i sjelen, men samtidig får jeg lyst til å skru opp på full guffe og synge med .
Blant de mange fine sangene, må jeg få nevne en spesiell, "It came upon a Midnight Clear".....jeg får frysninger ......
Vi ønske alle en fin helg,... anbefaler alle til å stoppe litt opp i stresset. Finn godstolen et øyeblikk ,og nyt stunden med noe varmt i koppen og lytt til musikk, gjerne Josh Groban ,han er bare topp !


2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Ja, han har en nydelig stemme. Så er han litt lik Harald i Senkveld...

liven sa...

Synest han er helt fantastisk:O)
Fikk dessverre ikke billetter da han hadde konsert i Bergen!!
Jeg får helt gåsehud når jeg hører på han!
Hvem er det du spiller her nå da??
En nydelig melodi det også:O)

Ha en fin lørdagskveld Grete:O)