lørdag 22. mai 2010

Mona Minstemann

I dag,nøyaktig kl 12.00 , ble vi for 18 år siden foreldre til ei lita jente...
Hun fikk navnet Mona , og ettersom hun er den siste i rekken av 5 søsken,gikk hun ofte under navnet Mona minstemann.
Rart å tenke på at nå er alle ungene over 18...det tyder vel på at jeg langt fra er noen ungdom lenger.
Her blir det vel litt kake i løpet av helga, det hører med når det er bursdag i huset.
Etter noen sommerdager, måtte det selvfølgelig komme med regn nå når vi har langhelg, så utelivet blir det nok lite av denne helga. Ønsker likevel alle en fin pinse !

5 kommentarer:

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Jeg skvatt litt av titelen din i dag, for jeg er da slett ikke minst ;) Jo, forresten så er jeg den laveste her i huset nå.

Spøk til side: Gratulerer så mye med "vesle-jenta" Ja, for det blir hun værende hele livet, vil jeg tro:)

God Pinse, håper værgudene har noen snille øyeblikk hos dere.

liven sa...

Grattis med bursdag i huset!!! 18 års dag er en fin dag det tenker jeg :o)

God pinse til dere Grete

Anonym sa...

Gratulerer med 18-åringen, en vakker jubilant!

Gerd, p, sa...

Kjempefin Mona:)

Evelyn sa...

Hei :)

Gratulerer til minstejenta med vell overstått 18 års dag.. ei flott jente.

JEg har også ei som blir 18 år nå, ho blir det den 1 juni.. rart å tenke på at lille jenta mi har blitt så stor.

Foresten jenta di er født på samme dag som ei veninne av Marie ser jeg.

Ha en flott dag.

KLem