mandag 9. november 2009

Noen å feire....

I går var der farsdag, og selv om det her i huset ikke blir den helt store feiringen, hører kake og blomster med til den snille og gode pappa'n. Bare to av barna tok seg en tur, men med Linn som lagert Tortillagryte og med iskake til dessert, ble det både feiring av far og de to som hadde bursdag lørdag og idag på mandag. Bare synd MFK ikke vant Cupfinalen...men det er et annet kapittel .... Ja vi har bursdagsbarn i dag også. For 22 år siden ble Daniel født, og etter to jenter,var det jo kjempekjekt å få en gutt. Det er mandag idag...og han ble faktisk født på en mandag også :)
Skal si gutten har vokst , og nå er han en traust kar ...ca 30 cm høyere enn mamma'n sin.....
Gratulerer med dagen, Daniel , vi er kjempeglad i deg !

Denne uka er jeg gressenke igjen, og lurer på om jeg skal begynne på husvask....men det er så mye enklere å finne strikketøyet og sofaen.....
Får strikke ferdig disse pulsvarmerene først kanskje.....har ikke lyst å finne vaskebøtta......

3 kommentarer:

liven sa...

Hei og grattis med bursdag i huset!!
Dere feirer dere for tiden skjønner jeg :o)
Trist med Molde i går....men slik er det jo med fotballen!!
Ha en fin kveld og uke Grete :o)

K@ri sa...

Så glad for at jeg fant bloggen din i søvnløsheten :o)
Mye godt selskap å finne på nettet når nattesøvnen mangler....
Tror du at jeg kan spørre om du husker hvor du fant oppskriften til de fine luene som du har strikket? Jeg har en ung "dame" som ønsker boblelue i grått nemlig.
Tusen takk på forhånd.
Vakre tanker fra K@ri*

Anonym sa...

Grattis med overståtte dager - han er en kjekk kar, sønnen din:o) Synd med Mfk, ja - men jeg synes no det var litt gøy at Ålesund vant jeg, da - artig at noen som aldri har vunnet noe før, greide det. Du er kjempeflink til å strikke, og ja, det er mye koseligere enn å gjøre diverse husarbeide:) Ha ei fin uke videre! Klem**