søndag 1. november 2009

November....

Da skriver vi 1. november og kun to måneder igjen av o9. Hvor ble tiden av ?
Denne tiden var en hektisk tid her i huset før da ungene var små, tre av de hadde bursdag i løpet av ei uke. Da ble det endel selskaper og kakespising, var nesten slik at en var mett helt til jul :)
Ennå blir det vel til at jeg lager kake til de, men det er slutt med de helt store selskapene, de får de lage til selv i egne boliger.

Snart er vi vel igang med julestria alle og enhver, men merker at det blir gjort litt enklere alt sammen, vi vasker ikke ned fra loft og til kjeller lengre. Har bestemt meg for å male stua over nyttår (det hvite skal gjøre sitt inntog) , så her blir det en grundig vask av taket med det i tankene .
Kjøpte nye stuegardiner i går, og greier nok ikke å vente på ferdig oppusset stue for å ha dem opp....men jeg får ta "julevasken" først ....er så spent på hvordan de blir når de kommer opp:)

Ønsker alle en flott novemberhelg !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tror ikke så mange vasker fra gulv til tak til jul lengre, jeg. Jeg gjør det heller ikke. Jeg vasker skuffer og skap på kjøkken og bad/WC, det må jo gjøres innimellom uansett. Det mest morsomme er jo å finne julepynten og la stuen flomme over av rødt og grønt! Jeg er gammeldags når det gjelder jul, må være rødt, og litt grønt:o) Vi må få se de nye gardinene, alltid spennende å se noe nytt! To mnd. igjen av året - det gjelder å gripe øyeblikkene så vi ikke detter av i svingene. Nyt søndagen! Klem fra meg**

liven sa...

Den store julevasken blir det ikke....tar der det er nødvendig!!
Mye kjekkere å male....
Når vi er begynt på et nytt år synest jeg det går greit....vet at solen er snudd og det går mot vår!!
Og vår venter jeg på 1 januar :o)
ha en fin kveld Grete :o)