torsdag 26. november 2009

Du tror det ikke før du får se det !

I dag måtte jeg til pers...huskelista for gaver og div. begynte å bli lang, og siden jeg bor sammen med en som overhodet ikke liker å sette sin fot i en butikk, ble det slik som alle foregående år...jeg måtte på leting etter dertil egnede julegaver til familien. Av og til så har en den dagen da en finner akkurat det en leter etter...andre dager er det ingenting som stemmer, en finner ingenting.
Heldigvis så var ikke dagen så verst, og jeg fikk jobba meg igjennom halve listen.

Litt belønning til seg selv på en strevsom dag er på sin plass....og da falt jeg for denne LILLA julestjernen, det passer godt nå når vi har advent om noen dager. Hva blir det neste ....gule til påske og en med nasjonalfargene til 17 mai...? Men den er jo fin da,,,som jeg sa på Plantasjen : tøffeste jeg har sett !

Ha en koselig torsdag kveld !

5 kommentarer:

MITT FARGERIKE sa...

Denne julestjerna har eg og tenkt å sjå litt nærmare på, kanskje eg kjøper meg ei eg og. :-)

Anonym sa...

Lilla julestjerne - den var ny! Men passer jo godt nå, da - når annet lilla også skal frem. Hvordan går det med julegavene, da - har du fått unna noen? Jeg er snart ferdig - og da står det morsomste igjen; å pakke dem inn! Ha en fin fredagskveld og helg, Grete. Klem fra meg**

liven sa...

hei!!
Ja ser at det er kommet litt forskjellige farger nå!! Må visst ha meg en ny juleblomst til helgen:o)

Kos deg Grete

Elisabeth sa...

Råstilig julestjerne. Jeg som elsker lilla.
Har vært veldig lite blogging i det siste. Tiden strekker ikke til.
Ønsker deg en fin adventstid!

Nina i Paradiset sa...

Du må sende linken på bildet t Sati på Facebook! :)