torsdag 29. januar 2009

1 år i Blogglandia

I dag er det nøyaktig ett år siden jeg skrev mitt første innlegg. Året har gått veldig fort, og jeg har hatt mange fine lesestunder i sofakroken med andre sine blogger. Noen har jeg blitt" kjent" med, mens andre sin nøyer jeg meg med å lese, ....å gi kommentarer til alle som fortjener det, tar innmari lang tid.På en slik dag ,hører det med kake :) Har lånt konfirmasjonskaka til Emo'en, bare forandret litt på teksten.
Ja dette var det 1. året, har planer om å henge med ei stund til, kan jo være godt å ha en "ventil "til å lufte seg litt av og til:)
Ønsker alle en fin dag!




4 kommentarer:

liven sa...

Gratulerer med ett års dagen:o)
Er veldig glad for at du begynte å blogge og for at jeg er blitt kjent med deg:o)
Ha en fin kveld....og for meg er det helg:o)

Anonym sa...

Grattis med dagen, Grete! Er glad du har tenkt å henge med en stund til! Fin torsdagskveld til deg:) Klem fra Randi**

Elisabeth sa...

Gratulerer med Bloggdagen!Vært her inne cirka like lenge du og jeg da, Grete.
Tusen takk for rose-awarden lenger ned her. Har vært lite blogging noen dager med meg nå, men skal komme sterkere tilbake.
Jeg har ingen planer om å slutte bloggingen jeg heller. Synes det er kjempekoselig her inne.
Mannen reiste på jobb igjen i dag etter bare ei uke hjemme, så vi har prøvd å utnytte den ene uka han var hjemme godt. han skal jobbe litt ekstra nå for å få 10 uker sammenhengende sommerferie, så det er verdt det synes jeg. Vi skal på båtferie, i 2 bryllup og så er det nordsjøfestival i august, så da får han med seg alt om han får laaaangfri.
Vi fikk en dårlig nyhet i kveld: Alle turene Mannens arbeidsgiver pleier å spandere er innstilt i 2009 pga. finanskrisen, så da blir det ingen tur til Budapest i april likevel :-( Shit au, blir vel tur til neste år. Et lyspunkt mindre, men livet går videre. Ungene er friske og jeg er stadig like forelsket. Happy skvætt og god helg til deg!

Malla sa...

Gratulerer med ett års dagen! Det har vært så trivelig å bli kjent med deg her inne. Håper vennskapet fortsetter lenge!

Forrige kveld linket jeg meg videre til din datters blogg. Og lese og så meg helt betatt på deres opp-pussing av huset i Paradiset og ikke minst hagen! Kunne ikke se meg mett og ble sittende lenge over leggetid. Skjønner godt at du er stolt av henne og alt de har fått til.

Ønsker deg og dine en riktig god helg! (Er jo fredag snart!)