fredag 23. januar 2009

Sukk.......

Må bare si, jeg lengter etter våren nå, er dritt lei alt under 10+. Kroppen er som en tørrkvist i 20- og skriker etter sol og varme. Håper februar og mars går fort,fort,fort,og april kommer med sol fra klar blå himmel, ...og en masse blomster som dukker frem. Ser frem til å si "hei" til blåveis og snøklokker, tilogmed hestehoven er ok,da den bringer bud om vår og varmere dager.
Høres jeg klagende ut? Ja, jeg hater vinter , den passer best på tv,som den sportsidiot jeg er :)
Men gi meg en strand , en solseng og 30+......da er jeg i mitt ess! Kom sol,jeg elsker deg! Et stort lyspunkt er denne nydelige awarden jeg har fått av Randi. Tusen takk til deg ! Det gleder meg at noen synest jeg fortjener en så fin award.

Nei nå skal jeg gjemme meg langt nedi sofaen,under pleddet og vente på våren!
Håper ikke alle har det like fælt som meg, og ønsker alle en flott helg!





4 kommentarer:

liven sa...

Heisann Grete:o)
Jeg har det vel som deg tenker jeg!!
Ser fremover og gleder meg til å "tine opp" kroppen. Jeg er et vår og sommer menneske til de grader!! Men prøver å fylle opp tiden med saker og ting å gjøre.....male , trene o.s.v.
Det går mot vår Grete :o)

Ha en fin helg:o)

Elisabeth sa...

Gratulerer med flott award, den fortjener du.
Jeg skjønner deg godt, ønsker meg sommer jeg også.
Ikke bare til blomstene kommer, men jeg gleder meg til alle småfuglene kommer tilbake også.

God helg. KLEM

Anonym sa...

Awarden er velfortjent, Grete! Og snart er januar ferdig - det går den rette veien, sjø:) De fleste her i bloggeland liker IKKE vinteren. Jeg har ikke så mye i mot den, men høsten er best! Vi er forskjellige, og sånn skal det være:) Håper du har det bra på en lørdagskveld, min venn! Klem fra Randi**

Gerd, p, sa...

Hei på deg,jeg skjønner deg godt,ønsker meg sommar og sol eg og,savna deg på klubb på Torsdag og 40 års dag på Lørdag.Ha ein fin dag,eg som skal ha klubben neste gang snakkes.