fredag 30. januar 2009

Fredag og helg igjen !

Da var det helg atter en gang. Helgevasken ble tatt litt lettvint da jeg hadde time hos tannlegen i ett-tiden, pytt pytt! Fikk et overslag over hvor mye "dollargliset" vil koste,og jeg priser meg lykkelig for at jeg slipper å betale alle 54000....... Slipper unna med i overkant av 20,men det er jo dyrt nok spør du meg!
I dag lekte jeg egoist ,og "handlet " bare til meg selv. Var på posten og henta kameraet jeg hadde bestilt,et Ixus 80 (rosa!!) beregnet for å ta med i lomma eller veska. Greidde ikke å gå forbi den nyeste cd'n av Sie Gubba, så den tok jeg med i samme rennet. Noen syns sånn musikk er "harry",men det d.... jeg opp i, jeg lytter like gjerne til de som til trans-musikk, er vel i grunnen altetende når det gjelder musikk....men IKKE moderne jazz !
Etter tannlegebesøket stakk jeg innom b-young der jeg fann en enkel blå genser. Liker best enkle greie plagg, i fargene hvit/naturhvit eller blått, ja det blir litt rødt i julen da:)
Så nå er jeg ganske fornøydd og ser frem til en rolig kveld foran tv'n , sammen med gubben.


Da vil jeg ønske alle ei riktig god helg, vet mange prioriterer familie og god mat... Kos dere!




4 kommentarer:

liven sa...

Hei Grete:o)
Ja det må nå være et dollarglis til den prisen:o)
Betalte selv 35 000 for mitt for to år siden....men fikk igjen ca 12000.......det er til å grine av!!
Synest vel du kunne unne deg litt saker i dag da!!
Flott alt i hop:o)

Ha en fin helg og kos deg:o)

Elisabeth sa...

Gratulerer med nytt kamera og ny genser.

God helg til deg og dine!

Gerd, p, sa...

Hei Grete
Gratulere med kamra da.Det er tannlege ein sulla ha blitt.kåsta på gliset ,for noen år tilbake er enda ein del igjen.men godt å vite at ein slipper å ha tennene i eit glass på nattbordet ,når ein blir gammel

Elisabeth sa...

Var cd`n med SIE GUBBA bra eller?
Ønsker deg en fin søndag. Klem