torsdag 8. januar 2009


6 kommentarer:

Gerd, p, sa...

Hei!! ser du har hatt ein fin tur ,mange fine spesielle bilder her.Eg tenkte at eg skulle besøke så mange i jula,men dagene flyr å jula er omme.Det blir vel ein sammenkomst den 24 ser eg,kansje vi møtes da.

Ha ein fin helg

Elisabeth sa...

God helg til deg også. Etter værmeldingen å dømme ser det ut til å bli ei innehelg...

Klem

LoneK sa...

God helg til deg og dine også, og gratulerer med ny mobil :)

Klæm

Malla sa...

Jeg er Nokia fan jeg også. Ungene mener jeg er helt ute! som ikke tar sjansen på å bytte merke :o)

Er som regel damer med barn som møtes på barseltreffene ja, men vi har planer om å få til familietreff etter hvert. Må vente på bedre vêr fordi vi da må ha treffe ute i det fri. Vi blir 27 stykker til sammen...

Er imponert over alle de fine bildene du har på bloggen din. Og med tekst til og med. Bruker du et spesielt program?

Ønsker deg og dine en riktig god helg!

Klem fra Guri

Anonym sa...

Så koselig,da! Håper du har ei fin helg også:) Klemmer**

Malla sa...

Må bare innom å fortelle deg at sangen du har på bloggen din har satt seg fast inne i mitt hodet!

Våkna forrige natt med sangen på "full styrke". Trodde først at radioen på nattbordet hadde slått seg på, men nei da.... der var det så stille, så stille.

Så nå må jeg spørre deg om hvem det er som synger og hva sangen heter?!?!?

Nattaklem fra Guri