mandag 26. januar 2009

Mot lysere tider

I dag får jeg nesten følelse av vår, ihvertfall så lenge jeg ikke stikker nesen ut,for temperaturen er ikke all verden. Snøen er langt unna, bort i fjellene et steds, og jeg sender en vennlig tanke til de som må starte dagen med snømåking. Vet jo at vi får mer vinter, men i dag "suger jeg på karamellen" .Denne vårlige buketten sender jeg til alle som venter på våren :) Elsker blomster og elsker å forevige dem, selv om jeg skulle ønske jeg hadde et kamera som ga de full rettferdighet. Akkurat nå så har jeg ikke pocketkamera heller,nytt er bestillt, så mobilen får dra nytten enn så lenge.

En annen ting jeg har dilla på er sol- og solnedganger....noe av det vakreste jeg vet.

Tidlig morgen fra vår veranda.


To ulike kveldsstemninger på samme stedet.


Bildet under er fra morgenen vi dro fra Antalya i august sist år, synest ennå jeg kjenner den spesielle lukten av tidlig morgen der....sukk!



Dette er fra Krifast, for mindre kjente er det fastlandsforbindelsen til Kristiansund.







Dette er tatt fra Borgen i Alanya. Anbefaler ALLE som skal dit på ferie, ta dere en tur opp dit og nyt solnedgangen, du kommer ikke til å angre.:)






Tidlig vårsol hjemme.







Også "morgenrøde" fra vår veranda.





Har et sted der jeg drar for å riktig nyte solnedgangen,så det blir endel bilder derfra.














Skal bli flinkere til å ha med kamera i lomma heretter. Mang en gang så er skue ut i naturen så vakkert....og da ligger som oftest kameraet hjemme.




Ønsker alle en solrik og flott uke !
















2 kommentarer:

liven sa...

Hei
Nydelige bilder hos deg Grete :o)
den morgenstemningen i alanya kjenner jeg godt.
kjenner også følelsen av den når du er på vei hjem til Norge tidlig morgen........
flott soloppgang på hjemstedet ditt også!!
Ha en fin dag.......nå er snart januar over:o)

Elisabeth sa...

Kjempefine bilder, Grete.
Ikke før har ungene blitt frisk, så blir mannen sjuk. Ikke spydd siden han var guttunge, men nå måtte han til pers...
Håper ikke jeg er nestemann ut!

Klem