søndag 24. februar 2008

Merhaba !

Når det stormer og blåser slik som i kveld , er det hyggelig å kunne dukke ned i fotoarkivet som etterhvert rommer adskillige bilder fra familibegivenheter..og ikke minst fra mange av våre ferieturer. I kveld er det sommer i Alanya som får meg til å kjenne suget i magen. Bare tanken får meg nesten til å telle dager til neste gang vi skal nedover.
Vi har en spesiell strand vi pleier å være på. På strand nr.5 har vi etter hvert blitt godt kjent med alle som jobber der, og vi blir hjertelig tatt imot når vi kommer. De vet hvordan vi vil ha det og vi som stamgjester får vi også sengene billigere.
Deilig å kunne sette seg på strandrestauranten og ta en liten pause under parasollen og kanskje ta seg en lett lunsj.
Blir vi lei av stranda,eller det er for høye bølger, kan vi gå til bassenget. Deilig med avveksling fra strandlivet av og til,og det ser ut som ihvertfall Tonje og Alex nyter det...de gleder seg også til 23 juli, da blir det ferie til lands og til vanns.Mona i Oba Park som ligger rett nedenom leiligheta.
Har tatt med meg vaffeljern nedover, og vi pleier å varte opp med nystekte vafler når vi får besøk. Tror nok de infødte i naboblokka lurer på hva i all verden jeg gjør på når jeg setter igang vaffelpressa. Det lukter ihvertfall bedre enn når de griller fisk,hihi.

Nei ,det skal bli deilig den dagen vi kan sette oss på flyet til Antalya. Og det er alltid en viss spenning hvem som henter oss på flyplassen, er det Ahmet...da går det i 130 ....den trafikkulturen der kommer jeg aldri til å forstå,heldigvis er veiene kjempefine.
Nei nå skal jeg finne senga,og kanskje drømme om sommer,sol ,sand og sjø. Iyi geceler!

Ingen kommentarer: