tirsdag 5. februar 2008

Vinter og fastelavn.


Var en snartur utom døra igår ,men da kun for å ta disse bildene,men også da for å kunne si at ,joda jeg går ut om vinteren.
Det alle vet som kjenner meg,er at å vasse i snø ,er liksom ikke min greie.Men snøen kom,og været går det som sagt ikke an å være herre over,og jeg må innrømme..dette satt langt inne..at det er nå veldig fint da,helst når sola skinner.

Så har vi hatt fastelavnhelg,og både riset og bollene var på plass.Det er utrolig hvor mye enkelte kan greie av boller med (rikelig)krem.
Ja,jeg skal ikke nevne navn,men det varmer et svigermorshjerte når noe faller såå i smak:)

Etter å ha fått meg kontor før jul,har jeg ikke hatt tid eller ork til å systematisere alt i mapper og permer,så igår hadde jeg meg ei økt,fikk unna noe arbeid jeg skulle ha gjort for flere dager siden.Ser egentlig for meg et kontor der permene står sirlig på rad og rekke,...og jeg har FULL oversikt.Kan jo alltids drømme.
Nå er det faktisk nesten blå himmel,så idag får vi nok se sola,den har vært temmelig fraværende i det siste. Aberet med det at da kommer alle mine "husdyr" frem...hybelkaninene,så da var det bare å dra frem støvsugeren..ha en strålende dag!







1 kommentar:

Nina i Paradiset sa...

He he...!
Gunnhild mener at den der Kleve-familien ikke er dessert-elskere, men noe til kakemons og gomat-rau må man lete lenge etter! ;)

En liten anelse om at neste gang det er fastelaven, kommer nok Andreas selv til å spørre om vi skal til Hoem og spise boller....! ;)

Hilsen en Nina som jobber med motivasjonen til å dra frem symaskina!