søndag 3. februar 2008

På besteforeldrekaffe.

Fikk ei melding fra Nina for ei stund siden,om jeg ville komme på besteforeldrekaffe i barnehagen til Charlotte og Maria.Tenkte at det ville vært koselig og bestemte meg etter hvert for å dra.Orka ikke kjøre oppover,da Nina likevel skulle nedover til helga,så det blei buss...grei måte å komme seg fra A -B.Fra å komme fra Romsdalskysten med bare veier,møtte jeg vinteren i Trøndelag...hurra for den.Jeg var vel ikke akkurat vinterskodd,men heldigvis så ble jeg henta på busstoppen,bakken hos Nina hadde jo ikke jeg hatt en nubbesjanse på(se for dere Bambi på glattisen).
På barnehagen ble vi møtt av strålende tvillinger,og en haug med barn og besteforeldre. Etter vi hadde fått kaffe og kaker,ble vi underholdt med sang av ungene.Bestemor måtte også få se dukkestua,for både Charlotte og Maria er noen ordentlige dukkemødre.
Gode venner og tvillinger i barnehagen.

Trodde jeg skulle slippe unna vinteren etter jeg var kommet vel hjem igjen,men neida, i skrivende stund laver snøen ned.Her er det bare å forberede seg på innomhuslige syssler.Har da mange prosjekt som ligger på "vent",så kanskje jeg skal børste støv av noen gamle planer imorgen.